The smart Trick of ماگ حرارتی That Nobody is Discussing

Wiki Article

سلام امروز این بسته به دستم رسید واقعا از همه ی نظر ها عالی بود میترسیدم که در ارسال بشکنه اما به حدی خوب بسته بندی شده بود که هیچ آسیبی بهش نمیرسید از کیفیت کار هم بگم که جنس ماگ فوق العاده بود و تصاویر چاپ شده هم دقیقا عین تصاویری بود که ارسال کرده بودم به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی خوب قطعا دوسه تایی دیگه هم سفارش میدم خسته نباشید خدمت عوامل زحمت کش ونوس مارکت

در کل لیوانی که رنگش عوض میشود به عنوان ماگ جادویی یا لیوان حرارتی شناخته میشود.

این حقیقت علمی اساس تغییر رنگ بر اثر گرم شدن است. البته در مورد ماده ای مثل آهن چند هزار درجه تغییر حرارت لازم است تاماده دچار تغییر رنگ شود. اما موادی وجود دارند که در بازه ی دمایی کوچکتری نیز تغییر رنگ می دهند. دو نوع از مواد یعنی مواد بلور مایع (که در ال سی دی استفاده می شود) و نوعی رنگ آلی به نام لوکودای چنین خاصیتی دارند.

قیمت ماگ حرارتی یه مزیت دیگست که می‌تونه به جیب‌تون هم کمک کنه. راستش جدا از فوق‌العاده بودنش، قیمت لیوان حرارتی هم اون‌قدری نیست که بخواد گرون محسوب بشه. یعنی شما قیمت ماگ حرارتی رو که ببینین، احتمالاً باورتون نمیشه که این لیوان با این سورپرایزی که تو جیبش داره، قیمت بالایی هم نداره و خیلی راحت می‌تونین بخرینش.

کلی خوشم اومد تو این وضعیت بی اعصابی چقدر آرام و خوش برخورد و متین بودید غیر از کیفیت کار و نحوه ارسال و قیمت و … که خیلی خوب بود این که پاسخگو هستید و احترام میگذارید نشون دهنده شخصیت قابل احترام برند شماست کیف ??????? ????? کردم ازتون و همیشه معرفی میکنم فروشگاه خوب تون رو ممنون از ونوس مارکت عزیز امیدوارم همیشه موفق باشید

من لیوان دسته قلبی حرارتی سفارش دادم برام جالب بود طرحش

چاپ روی ماگ حرارتی فرصتی عالی برای خلاقیت و شخصی سازی این لیوان های جادویی است. با استفاده از ایده های خلاقانه، می توانید هدیه ای منحصر به فرد و خاص برای خود یا دیگران تهیه کنید.

اما امروزه به دلیل اینکه بسیاری از کسب و کار ها این ماگ ها را در تیراژ بالا خریداری می کنند، تولید کنندگان سعی کرده اند تا از جنس سرامیک و یا شیشه برای بدنه آنها استفاده کنند تا قیمتشان مقرون به صرفه تر شود.

من برای کادو خریده بودم برای کسی بسیار عالی بود و مقرون به صرفه و همچنین یه چیزی هست که وقتی به طرف مقابل هدیه میدی دائما جلوی چشمش هست و باهاش سر و کار داره چون هر روز احتمالا باهاش نوشیدنی میل می‌کنه در کل خوبه مرسی از ونوس مارکت به خاطر چاپ تصویر دلخواهم

این نقش و نگار روی ماگ می‌تونه شکل یه سوپرهیرو، یه منظره زیبا، پرچم تیم مورد علاقه‌تون یا حتی یه اسم باشه و فقط با مایع داغ، کم‌کم رنگ مشکی محو و طرح سورپرایز خودش رو نشون میده.

وقت خرید ماگ حرارتی باید حواس‌تون به جنسش هم باشه. اگه مثل من قراره هفته‌ای یه بار ماگ‌تون از دستتون بیفته، بهتره که ماگ حرارتی استیل بخرین.

ماگ از جمله وسایل کاربردی آشپزخانه است که علاوه بر استفاده برای نوشیدن، می‌‌تواند جنبه‌‌ی تزئینی نیز داشته باشد.

سرامیکی: بادوام، تنوع طرح بالا، قیمت مناسب، مناسب برای نوشیدنی های گرم و سرد

بهترین راه برای استفاده حداکثری از فضا است. تکرار تصویر می تواند تا هر دو سمت لیوان نمایانگر عکس باشد.

Report this wiki page